lauantai 16. maaliskuuta 2013

Minä 14 v + hiittailuja

Joo en oo kerenny postailla.. Joka ilta miettiny et NYT mä meen, mut sitte ei oo päässykkää koneelle :D Mut joo. Veera on ilmottu kouvolaan 24.3.

tästä ei oo muuten koskaan tullu kuvaa, mut mun pupuli :333
hehkee kuski :D

Ensinnäkin, mulla oli 8.3 synttäriiit ! Sain lahjaksi 140 e, leipomisroinaa, suklaata ja vaatteita. Leivoin yht 3 kakkua ja kaikkee muuta syötävää. Mut ei niistä sitte sen enempää :D


5.3 Oltiin Veeran kanssa kouvolassa hiitillä, olin ite koulusta pois. Ajoin kilometrin hölkällä 3.19, muru kuvas samalla. Rilla oli myös mukana, se meni jotain 41-43. Veera meni ihan hyvin, paino vaan aika paljon.. Muutama kuva vielä.



mun paras <3

flying machine eiku







Tänään ajoin Veeralla vähän vauhtia, pätkää tuli tosi kovaa mutta empäs vauhtia sanokkaan ;) Veeralla oli puoltajat suussa ja jes vihdoin ja viimein meidän kuolainongelma on selvitetty! Poni pysyy käpälässä. Lenkin jälkeen toin talliin ja laitoin 2 loimea päälle. Poni sai olla karsinassa n. 40 min jonka jälkeen laitoin normifliissin ja kaulakappaleellisen toppiksen ja vein ulos. Kuvasin siinä vielä vähän yms.
puoltajaponi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti