keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Vepsän kurssi ja ajoa

Olin sunnuntaina Kari Vepsän pitämällä kurssilla/valmennuksessa tmv. Siellä oli 4 ongelmahevosta jota Vepsä sitten käsitteli ja selitti samalla. Oli kyllä tosi hyvä, itekin sain sieltä jotain vinkkejä. Nyt vaan ku sais pyörötarhan... :D

ongelma heppa nro 1, ei oo vuoteen menny koppiin millään, nyt meni heti ekalla yrityksellä :))
Toissapäivänä ajoin Veeralla aika pitkän lenkin. Mentiin ensin radalle ja ajoin siellä kierroksen ja sitten se olikin menoa... Veera vei laukalla 4 km pitkin rataa, vaikka siellä sahas ja roikku ohjkista. No, sain sen sitten radalle ja rupesin kävelyttämään kunnes Rilla tuli radalle. Hölkkäiltiin muutama km sen perässä ja käveltiin sitten yhdessä. Sitten päätettiin kääntää vastakkaisiin suuntiin ettei Veera lähde viemään. Kävelytin vielä hetken ja otin sitten muutaman vedon. Veera meni tosi hyvin ! sitten lopuksi käänsin vielä Rillan perään ja ravattiin sen takana. Caritakin ihan hämmästyi veeran vauhdista :D Lopuksi tultiin sitten talliin, Veeran syke oli 52 eli ei paha.  Laitoin takit päälle, juotin ja toin vähän heinää.

aasini mun :)
muulini mun :)
laamani mun :)

Huomenna suuntana ois Kouvolan ravit. Ostan sieltä Veeralle puoltajankuolaimet ja Mariska vissiin äijälle leveen y-rintaremmin. Oon ostanu Veeralle myös nivelpuoltajan ja ohjat jotka ei oo päässy vielä testiin :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti